Telefoni

Måske er svaret du søger lige her?

Brug for hjælp?

Hjælp | Telefoni

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

BoligNet-Aarhus Max med spørgsmål
Ja, hvis din telefon har nummerviser...

Se hele svaret >
Se alle priserne her...

Se hele svaret >
Vi tilbyder billig og stabil telefoni via internetforbindelsen. IP-telefoni er telefoni over internettet - via en telefonadapter...

Se hele svaret >
De ringer til oplysningen på 118 eller finder det på 118.dk...

Se hele svaret >
Tast 00 + landekode + det telefonnummer, du ønsker at ringe til...

Se hele svaret >
Find link til vejledning her...

Se hele svaret >
Først tilsluttes telefonadapteren til internetstikket i væggen – dette gøres med internetkablet...

Se hele svaret >
Det afhænger af, hvor meget strøm dine telefoner bruger...

Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus tilbyder én telefonlinje samt ét telefonnummer pr. bolig... 

Se hele svaret >
Ja! Når du flytter ind i en boligafdeling og ønsker fastnettelefoni hos Bolignet-Aarhus, kan du godt beholde dit nuværende telefonnummer...

Se hele svaret >
Du kan ringe til alle 80-numre. Kontakt os ift. 90-numre...

Se hele svaret >
Vi kan desværre ikke tilbyde dig, at du selv kan vælge dit nye telefonnummer.
Ja, det er en gratis service hos Bolignet-Aarhus, men du betaler stadig for samtalen...

Se hele svaret >
Hvis telefonen ikke virker, kan det skyldes at telefonboksen har mistet forbindelsen til internettet. Prøv at genstarte den og telefonen burde derefter virke i løbet af et par minutter. 

Se hele svaret >
Når du skifter dit nuværende fastnetabonnement til Bolignet-Aarhus, kan vi opsige dit abonnement for dig, men...

Se hele svaret >
Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på