Mit IP-telefoni virker ikke

Hvis telefonen ikke virker, kan det skyldes at telefonboksen har mistet forbindelsen til internettet. Prøv at genstarte den og telefonen burde derefter virke i løbet af et par minutter. 

FAQ

Mit IP-telefoni virker ikke

1. Tjek om der er lys i telefonrøret på boksen. Hvis ikke den lyser, kan det skyldes at boksen har mistet forbindelsen til internettet.

2. Prøv at trække strømkablet ud af din router og tilslut kablet igen.

3. Træk derefter strømkablet ud af telefonadapteren og tilslut kablet igen.

4. Vent et par minutter indtil alle 3 lamper lyser på telefonadapteren.



Oplever du fortsat problemer, så ring gerne til vores kundeservice på tlf. 82 50 50 50, når du er hjemme, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe.



    Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
    Kundeservice ikon

    Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på