Regninger

Måske er svaret du søger lige her?

Brug for hjælp?

Hjælp | Regninger

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

BoligNet-Aarhus Max med god ide
Med indførelse af ny betalingsmåde bl.a. automatisk kortbetaling i efteråret 2018, er det ikke længere muligt at betale via Betalingsservice (PBS/BS).
Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail med betalingslinje

Se hele svaret >
For at få en anden person til at betale for dit abonnement, kan du tilføje deres betalingskort til din profil via "Mine Sider"

Se hele svaret >
Du kan opdatere dit betalingskort på Mine Sider

Se hele svaret >
Du tilmelder din regning til automatisk kortbetaling ved at tilføje dit betalingskort på Mine Sider

Se hele svaret >
For at betale din regning skal du ind på Mine Sider. Mere specificeret skal du...

Se hele svaret >
Har du ikke MitID, kan du hver måned få tilsendt en regning enten pr. e-mail eller brev med PostNord...

Se hele svaret >
Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

Se hele svaret >
Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på