Kabel TV

Måske er svaret du søger lige her?

Brug for hjælp?

Hjælp | Kabel TV

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

BoligNet-Aarhus Max med spørgsmål
Digitalt TV kan sendes i forskellige standarder, der alle kræver hver sin type modtager. Det digitale TV vi sender til din bolig, udsendes i DVB-C formatet. Man kan sige, at formatet er teknikken, der sørger for at signalet kan vises på dit TV. De fleste nyere TV har indbygget DVB-C tuner/modtager.

Se hele svaret >
Kabel-TV-signalet vi udsender er i HD. For at kunne se TV, skal den indbyggede DVB-C-modtager eller din TV-boks understøtte formatet MPEG-4.

Se hele svaret >
Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV'et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.

Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er YouSee ready og Stofa godkendte for at sikre, at kvaliteten er i top.

Se hele svaret >
Du kan ændre din Kabel-TV-pakke ved at logge på Mine Sider 

Se hele svaret >
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre TV-pakker på Mine Sider 

Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus sender Kabel-TV-signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne, når man skriver netværks-ID 100, ellers skal der blot laves en automatisk kanalsøgning.

Se hele svaret >
Der er ikke nogen bestemt grænse for, hvor nyt eller gammelt et TV må være. Dog er det vigtigt, at TV'et har en digital tuner, som understøtter formaterne DVB-C og MPEG-4 for at kunne vise alle kanalerne.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på LG's hjemmeside eller kontakte LG's kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Panasonics hjemmeside eller kontakte Panasonics kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Philips hjemmeside eller kontakte Philips kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Samsungs hjemmeside eller kontakte Samsungs kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Sonys hjemmeside eller kontakte Sonys kundeservice.

Se hele svaret >
Det kan vi desværre ikke hjælpe dig med. Du må spørge der, hvor du har købt produktet.

Se hele svaret >
Ja, det kan du godt, og selve visningen koster ikke ekstra.

Se hele svaret >
For at få TV hos Bolignet-Aarhus kræver det, at din afdelingsbestyrelse, boligafdeling eller kollegie er medlem af vores forening.

Se hele svaret >
Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte.

Se hele svaret >
Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på