Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

FAQ

Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

Hvis du ikke kan huske din adgangskode til Mine Sider, så kan du trykke på Glemt adgangskode – så sender vi dig en mail, hvor du kan lave en ny adgangskode.

Når du er logget ind på Mine Sider, kan du vælge mellem "betal nu", som betaler regningen og gemmer kortoplysningerne på din profil til fremtidige månedstræk. Ellers så kan du vælge at lave en engangsbetaling, hvis du ikke ønsker at kortoplysningerne skal gemmes til fremtidige månedstræk, her skal du blot trykke på "klik her", som ligger på linjen nedenunder.

Du skal være opmærksom på, at dette kræver godkendelse med MitID - også kaldt 3D Secure.

Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på